Katarzyna Oleszczak

adwokat Katarzyna Oleszczak

Z Kancelarią związana jest od 2016 roku. Specjalizuje się w doradztwie prawnym szeroko rozumianego prawa cywilnego. Prowadzi w szczególności różnego rodzaju sprawy z zakresu odszkodowań rzeczowych jak i osobowych. Posiada także bogate doświadczenie w prowadzeniu postępowań karnych (zarówno po stronie oskarżonego jak i oskarżyciela), czym również zajmuje się w Kancelarii Mirski i Współpracownicy.
Reprezentuje Klientów Kancelarii przed sądami powszechnymi, a także sądami administracyjnymi. Wspiera Klientów przy negocjowaniu warunków umów oraz porozumień. Autorka licznych artykułów w zakresie prawa podatkowego oraz opinii prawnych sporządzanych dla podmiotów prywatnych i publicznych. Mając szerokie doświadczenie w zakresie postępowania administracyjnego (szczególnie w zakresie spraw podatkowych) ma na koncie liczne sukcesy na rzecz Klientów naszej Kancelarii.
Specjalistka w zakresie mediacji.
Zdała egzamin adwokacki w 2019r. i wtedy też została wpisana na Listę Adwokatów Okręgowej Rady Adwokackiej w Koszalinie. Studia ukończyła na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie prężnie działała w zarządzie Koła Naukowego „Lege Artis”.
Posiada kilkuletnie doświadczenie zawodowe zdobywane od początku studiów w warszawskich kancelariach prawniczych oraz podczas aplikacji adwokackiej pod skrzydłami adw. Pawła Mirskiego.

Prywatnie pasjonatka podróży i współczesnej literatury polskiej.

tel. 604 168 431
katarzyna.oleszczak@adwokatmirski.pl